kizimvedunyam benim bebeğim de kilo alımı sadece mama olmasına rağmen ayda 600 Gr dı doğduğundan beri.
Hipp, Aptamil,sma bir sürü mama denedik hiçbiri fayda etmedi bu mamayı iki haftadır kullanıyorum hem gaz,kabız problemi kalmadı hem de iki haftada 500 Gr almış doktor bununla devam et iki hafta sonra bir daha getir bakalım dedi çocuğum 4 aylık ben daha yeni ona uygun mamayı bulabildim maalesef