Bebeğiniz acikitiginda zaten uyanıyor ağlıyor emzirmek için uyandırma ne zaman uyanır ağlar o zaman emzir geceleri böylece gece uyumaya alışır ve sen de az da olsa dinlenmiş olursun ☺️benim de kızım yeni 4 aylık oldu ne zaman uyanır o zaman emziriyorum