Kızlar 1 haftadan fazladir sol kolum agriyor biynumda,kürek kemigimde agriyor ama dokununca masaj yaparken öyle çik degil yani.omzumdan bazen kıt kıt ses geliyor haraket ederken.bide koluma masaj yaparken farkettim nasil anlatsam böyl3 parmagimi gezdirken içten bi şişlik var yani tam anlamiyla araba giderken kasisten geçer ya aynı o sekil parmagimi gezdirirken farkediyjrum.neden olur sizcee cok cnm skliyorrr.varmi başına gelen acaba.?