ekimkizi_ 1 bucuk 4 arasi nöbet vardi bizim de dönmesi,yuvarlanmasi,de de demesi gerekmiş ha birde inadına gülmesi😔
alparslaninannesigamze ekimkizi_ gülse razıyım ya ağlamaktan helak oluyo yoksa uykusuzluğa da razıyım o ağladıkça ben çöküyorum
ekimkizi_ alparslaninannesigamze evet orasi kesinlikle doğru sebepsiz ağlaması da yoruyo insani Rabbim bize acisin çocuklarimiza sakinlik versin🤲🏼
suheyla92 alparslaninannesigamze ise gitmek icin alarmim 7de calacakti ama aslaaa alarmla uyanmiyorum hep oglusum uyandiriyo yine 6da mesaideydik kendisiyle 🤦♀️