Kızım orta parmaginı işaret parmağının üstüne atıyordu kızım yapma dedim artık yapmıyor ama bu sefer de diğerlerini atıyor . Cidden bıktım yani yurtdısındayız yeni hayat kurmaya çalısıyorız kreşe de verdik yani ben kızımla uğraşmaktan ne dil öğrenebildim ne çalışabildim ne de geçinebiliryorız Ergoterapist aldırsak dünya para ama gerikirse aldıracağız . Kızımda 18 aylıkken elinde nesne tutma vs vardı . Otizmden şüphelendik iki ay uzaktan destek aldık şimdi 25 aylık üçlü cümleler kuruyor . Bizimle hep teması vardı oyun oynarız hatta bırakmaz oturalım oyun oynamak ister kendine arya der.Neyse ergoterapıst var mı aramızda bir masajı vs var mı ? Bu durumu yaşayan var mı ?