prenses3565_ kabizligin sebebi önemli. beslenmesi olabilir, demir damlası olabilir önce sebebini bulmalisiniz. şurup kullanması gerekiyorsa bir süre kullanabilirsiniz. gaz ise bizim 3 ayda bitti ama gerçekten 8 9 aya kadar gaz sıkıntısı çeken bebekler de oluyormuş. sizdeki gazın sebebi kabızlık da olabilir çünkü içerideki kaka gazın çıkışını da engelliyor. Bi doktora göründünüz mü bu konuda? bizim kabızlık sebebi demir damlasiymis 9 12 ay arası dulcosoft içtik o çok iyi geldi kabızlığa sonra demiri kesince normale döndük şurubu da kestik