Merhaba kızlar ilişkiye girdikten ertesi gün öğlen içtim ertesi gün hapını. 3 gün sonra kanamam oldu daha geçen hafta bitmişti reglm ve normalde çok düzenli asla şaşmaz. İlk regl oldum tekrar sandım ama hiç ağrım yoktu ve iki gün geldi sonra kesildi. Tam da yumurtlama günümde kanamam olmaya başladı. Anlam vermedim niye böyle oldu diye daha önce yaşayan var mı bilgisi olan beni bi aydınlatabilir mi lütfennn