budk hiç korkmayın sakinleşin öncelikle. eğer ki ağrıyorsa bu iyi bi işaret. kötü huylu olmadığını anlayabiliriz buradan. çok ileri bi tarihe verilmiş biraz itiraz etseniz erkene verilebilirdi ya da hastaneleri arayıp boşluk olan zamanları sorabilirsiniz. ancak endişe edip kendinize dert yüklemeyin. 2016 dan beri sol göğsümde kitle var. ultrason çekildi, biyopri yapıldı temiz çıktı. belli bi boyuta gelene kadar ellemiyorlar. kendiliğinden de yok olabilen bir şey ve tabii genetik bir durum. baba tarafımdan geliyor benim. herkesinki zamanla küçülüp gitmiş ancak benimki beni bırakmak istemiyor. ben rahatsız olduğum için emzirme sonrasında aldıracağım. ağrı yapabilir mümkün olduğunda dikkat edin ki canınızı acıtmasın. üzerine yatamayabilirsiniz. devamlı eliniz orada olmasın bu sizi çok etkileyebilir. ağrı yapmadığı zamanda kötüyü düşünmeyin bu arada her an ağrıyacak diye bir şeyi yok. ilk zamanlar hep ağrım olurdu artık hiç yaşamıyorum bunca zaman sonra benimsedim tabii onu🫢 umarım kısa sürede bir boşluk olur ve içinizi rahatlatırsınız.