alchn Benim bebeğim de kilo:6.200 Boy:59 Baş çevresi:39 doktorum kilosu için fazla bile dedi 🙈 Ama sadece anne sütü aldığı için çok sağlıklı dedi mama ile bu kilo olsa mamayı azalttırıyoruz ama anne sütüyle obezite olmaz demişti. Oyun halısı aldım ama daha tepki yok ☺️ Gülümsemeye başladı artık beni çok net tanıyor, En çok ilgisini çeken şeyler ışıklı avizeler, lambader, perdeler 😂