Ben kendimi bildim bileli ağda yaparım. Yani ilk ağdayla başladım. Şuan 27 yaşındayım. Baya azaldı. Önce eski tip ağlardan yapardım. Son 4 senedir de sir ağda yapıyorum çok rahat oluyor. Az aldıgı için acımıyor. Doguma yakın ve dogum sonrası Bi Kaç ay kuaförde yaptırmıştım o daha da iyi olmuştu. Ama şuan para vermemek için kendim yapıyorum. Sizde dayanamıyorsanız kuaföre gidin, arka bölgeyi de alıyor kuaförler.