Selam kızlar tesetturluyum ve fikrinizi istiyorum kararsız oluyorum her kombine uyacak bir mont veya kaban istiyorum sizce hangisi iyi veya güzel durur 160 cm boyundayim 69 kg renkli kombin yaparım takım şeklinde ama hangisini alsam doye kararsız üstünde hangisi iyi durur mont mu kaban mi mont kısa gelmez mi veya kaban çok mu uzun gelir kısayım ya