kizlar lütfen yol gösterin bebegim her haliyle hazırdı eğitime 2.5 yaşında başladık 10 gün oldu başlayalı ama hep kabilik çekiyor saki tuvaleti varmis da acı çekiyor gibi çok az yapıyor ilk günler yapıyordu yarın doktora gidecem ama öneri tavsiyesi olan var mı herşeyi denedim bu aarada sıvı alımı olsun yedikleriyle olsun bilmiyorum ne yapacağımı