Merhaba sabahtan beri sol memem ağrıyor özellikle dokununca acıyor bebeğim bütün gün sık sık emdi sağımda yaptım ağrı kesici içtim sıcak uygulama yaptım hala ağrıyor başka ne yapabilirim ? Mastit midir bu bi kere yaşamıştım çok kötüydü ya evde antibiyotik var içsem mi diyorum çünkü mastit içinde hemen antibiyotik veriyorlar ne yapmalıyım öyle kötü olmaktan korkuyorum