Kızlar desteğe ihtiyacım var 😟 bebeğim ayaklarını sürekli birbirine sürtüp kaşımaya çalışıyor ve çok ağlıyor bunu yaparken 2 saatte bir tekrarlıyor bazen uzun sürüyor. Sağlık ocağına aşıya gittik o ara doktora sordum ayaklarına baktı alerjik olabilir dedi ve krem verdi. Yine alerjisi olabileceğini söyledi. Ama bugün daha da çok kaşıntısı oldu. Daha önce başına böyle bir şey gelen var mı?
Çocuk doktorumuz şuanda izinde ona da göstermek istedim 😟