seval2542 ben 2 kez doktora götürdüm bunun için değil bı kan tahlilleri için bide vücudunda kizariklar vardı onlar için gittiğimde sordum doktora televizyon hiç izletmiyorum telefon tablet vermiyorum. 4 5 aya kadar bekleyelim bı sıkıntı gözükmüyor dedi. Konuşma tembelliği yapıyordur dedi herşeyi anlıyor biliyor sadece konuşmak istemiyor. Babildiyor kendi kendine ama bilinçli söylemiyor. Oyun gruplarına kendi yaşında çocuklarla biraz aynı ortamda vakit geçirsin dedi.