Her akşam saatinde uyurdu bi şekilde 9-10 gibi 2 hafta sonra 24 ay bitiyor ve gece 12 ye kadar uyanık sürekli mızmiz hiçbir şey yemek istemiyor oyuncaklari ile çok az oynuyor artık yıldım aglayip çığlık atasm geliyor onu korkutmamak için sabrediyorum ama tükendim. Bir de üstüne evden calisiyorum beynim bedenim bitmiş durumda dün gecede 5 de uyudu sabah 5 ya bu gerçek bir kriz İnşallah biter artik😕😕😕