pinar61 Kızlar 90190 ölçüsü mü alsam büyüyünce de kullanmak istiyorum 110200 mü yoksa 120*200 Luk mu alsam kiraciyim ev sahibimiz iyi ölmez de sağ kalırsa inşallah çıkarmaz bizi.Kizimin odası büyük fikrinize ihtiyacim var 🤩❤️
MinikPandam_ pinar61 ben de kararsızdim sonra tek kişilik 100×200 baza yatak aldım koruma aldım bir süre sonra büyüdüğünde onda yatmak istemeyecekti çünkü. iyi ki de öyle yapmışım yatağını çok seviyor. hic bir sıkıntı yaşamadık korumayı istemedi çıkarttık hatta daha sonra
pinar61 MinikPandam_ baza düşünmüyorum kızım 15 aylık düşer gece bişe olur diye Montessori dedik eşimle