Acemi_anne Arkadaşlar ekim ayağım titriyor yanında oturuyordum bi anda tutamadım düştü üç saat uyutmuycam kusma var mı onu takip ediyorum böyle bi durum yaşayan varmı yinele acile götürmeyi düşünüyorum
Minikkuslar Acemi_anne kusma, göz kayması gibi şeyler olucak mi takip etmelisin canım😯 Kıyamam ya doktora gotursen ya da bi arasan bakalım doktorun ne diyicek
Asiyergin7 Acemi_anne dün benim çocuk da kanepeden düştü vala baya da kafayı çarptı iki saniye ağladı elim ayağım titredi senin gibi kalp krizi geçirecektim bi saat sonra uyudu çok uykusu vardı çünkü baktım kusma göz kayma falan yok kızarıklık yok götürmedim hastaneye ne bilim iyi şeyler düşünüyorum melekler korumuştur inşallah.
Emel16 Acemi_anne biz yataktan düşürdük canım kendi yatağımdan düştü. Hemen acilden gittik çocuk doktoruna kontrol edildi. Yine de içinin rahat etmesi için bi git göster derim ben canım.
Selma66 Acemi_anne canım dün bizim kız da bizm yataktan düştü Götürdük hastane kusma takip edin uyutmayin beslemeyin dedu 1 saat sonra tekrar baktı gözlerine felan şükür iyi yavrum kimseye yasatmasin
Smrenes Acemi_anne hal ve hareketleri normal mi kanepe çok mu yüksekti? Bir anormallik sezerseniz götürün bence.. Bide acil bölümünde beyin cerrahı olan Bi hastaneye götürün mutlaka..
Eylul-aynur Hastanede 4 saat takip ederler gözlerinde kayma varmı fışkırır gibi kusma eline bi kalem gibi bişey ver tutuyomu parmağınla gözlerini takip et parmğını götürdüğün yere bakıyormu kafasını kontrol et şişlik varmı varsa daha fazla şişiyormu diye
Acemi_anne Asiyergin7 geçti kızarırıklık yok kusma falanda çok uykusu var oyslıyorum bi saattir inşallah melekler korumuştur Allahım çok zor
Acemi_anne Emel16 röntgen yakın zamanda çekilmişti yine mü röntgen çekerler acaba babası gelsin götürcem
Emel16 Acemi_anne bize çekmediler canım kontrol etti takip edin dedi susturulamayacak kadar ağlarsa morarma falan olursa gelin çekilir dedi uyutmayın ye bişe demedi ama biz yine de tedbir amaçlı iki saat uyutmamıştık şükür bişe de olmadı
Acemi_anne Selma66 beslemeyin mi dedi ben besledim bi saat geçti şuan doktorumuz 2-3 saat uyutmatın dedi
nazli_19 Acemi_anne benim ki de düşmüştü 10 aylikken kanepeden kafasının üstüne bi sey olmadı cok şükür
Eylul-aynur [silindi] hareketleri nasıl herzamanki gibimi hareketlerini takip et röntgen değilde tomografi çekebilirler anormal bi durum varsa ama ilk dört saat çok önemli saat başı hareketlerini bakışını falan kontrol ettiysen sana anormal bi durum gelmiyorsa korkma çok kişi grliyodu bebeğim düştü diye çok şükür hiç bi bebekte problemli olan olmadı içini ferah tut