Birbebekkkbircicek Bugün öğleden sonra birden oldu bacağı kaşınıyordu baktım kabarıklık var sonra duş aldı geçti şimdi gece uyanıyor kaşınıyor başına geşem var mı
Elifelifelif Birbebekkkbircicek bebeğim 2 aydır ürtiker. Doktor besin alerjisi muhtemelen dedi. Önceden yediği yiyeceklerden biri yeni neden olabiliyormuş alerjiye. Çok kaşınıyor ve sivilceleri kaşıdıkça yara oldu. Avil şurup ve kortizonlu krem kullanıyoruz şuan. Neye alerjisi olduğunu bulamıyorum. En başta kasığında bir adet sivilce ile başladı kalınıyordu sonra geçmedi ve arttı sürekli.
Elifelifelif Birbebekkkbircicek evet uyuyor ama sürekli kaşınıyor uykusunda da. Özellikle sıcaksa daha da fazla. Kaşıdığı yerler kanıyor artık. Şimdi tekrar şurup ve krem sürecine başladık mecburen 2 gündür daha az kaşınıyor ve yaraları toparlamaya başladı hemen . Kremin adı Tirecort. Kortizonlu bir krem doktor bunu verdi son çare ve etkili baya. Ama sonuçta bu kremle yaşayamayız nasıl çözeceğiz bilemiyorum.
Elifelifelif Gzd1010 merhaba. Kendi kendine biraz azaldı diyebilirim. Şuan her gıdayı yiyor kısıtlamıyorum ama yine kaşınıyor ara ara. Çok fazla şey denedik ama bu geçirdi diyemiyorum. Şiddeti artmadığı sürece gıdaları kısıtlamak istemiyorum.
crnasr Merhaba kızınız düzeldimi düzeldiyse nasıl düzeldi benim kızım 4 yaşında ürtiker oldu çok korkuyorum zaten anksiyetemde var içimi rahatlatamıyorum