rth dişten olabilir mi ? Benim oğlum da 16 aylık. 3 ana öğün yediriyorum. Aralarda da meyve kek, kurabiye, kuru meyve, kefir falan veriyorum. Yiyor sıkıntı yok. Kendisi yemesi için teşvik edin belki o zaman heves edip yer. Yedireceğiniz şeyden bi tabak da onun önüne koyun. O yemeye çalışırken siz de bi yandan yedirin. Ara öğünlerini falan çorba hariç hep eline veriyorum ya da tabağına koyuyorum kendisi yiyor. Kahvaltısını kendisi yapıyor. Sıvı şeyleri ben yediriyorum sadece. Bu şekilde bi deneyin bakalım