1tosbikinannesiyim Selam kızlarr tecrübeli anneler ☺️ benim bebeğim 2 ay 10 günlük bugün parmağını ağzına götürmeye başladı son günlerde salya ve köpükte artış vardı doktor olacak demişti ama diş için erken sizce neden parmağını yemeye çalışıyor ( karnı tok )
dilara010101 1tosbikinannesiyim 3aylık olduk halen emiyor yumruk yapıp sokmaya çalışıyor hepsini 😂😂sorun yok merak etmeyin hele o tükürük zaten hep akıyor korkuyorum tüküründe bogulacak diye normal her bebekte olur merak etmeyin
fpnar 1tosbikinannesiyim çok normal benim bebeğim de o zamanlar başladı el emmeye oral dönem diyorlar
likeli 1tosbikinannesiyim ellerini tanımaya başlamış bir süre elleri sürekli ağzında olacak çaresi yok engellemeye de uğraşmayın engellenemiyor 😁 sonrasında eline ne geçerse ağzına götürmeye başlayacak oral dönem bitene kadar. Salya zamanla azalıyor ama elini ya da elindekini ağzına götürme hemen sonlanmıyor.
bade38_ 1tosbikinannesiyim benim bebeğim daha 1 ay 15 günlük falandı yapmaya başladı eli hep ağzına gidiyor kıyafetlerinin kolları uzun geldiği için de hep ıslak oluyor çok erken başladı gibime geldi bende hep sorguluyordum normalmiş sanırım