beyzakumsall çok haklısın bende öyle diyordum acaba ben mi annelik yapamıyorum diye halbuki ikinci cocugum neyine yapamıcam da işte insan uyuyup dinlenemio neden annelik yapıp uyutamiyorum diye vicdan yapiyor cok haklisin geçen kayınvalidemlere gittik neyse kızım evde zor uyutuyodum o zamanalr gündüz olsun gece olsun zorla yatirip uyutuyodum bana gine uyutturmadi kendini kaynanam aldı ben yatırıyım bakalim dedi gitti 10dk olmadan geldi noldu dedim uyudu dedi allah allah dedim evde mesela yarim saat salliyorum anca dalıyo neyse o gün hep babanesine sallattırdi kendini kuzu gibi 10dkda uyudu hepde o zaman bile kendimi suçladim ben nie cocuğumu uyutamadim ben nasil anneyim onun bana bağlı olmasi gerekirken bende uyumuyo diye insan iştee annelik vicdan azabı hep 😊