Ftet lütfen netten bilgi edinmeye çalışmayın benim kafayı tırlatmama az kalmıştı oradaki bilgileri okudukça bulunduğunuz şehirde prof bulup kontrole gidin ama benim bebeğimde de başta vardı doktor karın kasları gevşek olduğu için olduğunu söyledi kasları geliştikçe normale döner dedi bi de gazını çıkarması gaz olmadığını göstermez bebekte acı elma yağından birer damla ayak altlarına ve karnına damlatıp masaj yapmayı deneyin elinizle saat yönüne doğru küçük yuvarlaklar çizerek sonra yarım ay şeklinde göbek deliğinin üzerine masaj yapın masaj bittikten sonra bebeğinizi 95-100 derecelik açıyla dizinize oturtun siz de dizinizi bükerek oturun o dizinizin üstündeyken gazının çoğunu çıkarıyor bu şekilde gaz sorunundan olup olmadığını anlayabilirsiniz karnındaki Şişliğin inip inmediğini takip ederek