ilknurakts ağizdan cikarmasida gerekir bence çnkü biz kizim 1 haftalikken cok ağliodu acile götürdük ordaki hemşire bana böyle sırtına pat patvurup her emzirmeden sonra ağzindan o gazi duyman gerekiyor dedi anaam dedim bunca nasıl vurucam ben el kadar bebeğe dedim ama cikartman gerekir sonra cok sıkışır gazdan cok ağlar dedi