Sürekli birine bişey olacakmış hissi.. oğlumun kanser olduğu düşüncesi . Oğlum 5 yaşında kızım daha 52 günlük ve kafayı yemek üzereyim. Hamileyken çok fazla korku yaşadım doğumda öleceğimi hissediyordum. Parise evlendim kimsem yoktu hamileliğim bu psikolojiyle geçti oğlum napar ben ölürsem diye düşünüyodum hep. Sonrasında annem geldi yanıma bi nebze rahatladım doğum yaptım çok güzel geçti ama sonrasında tansiyonum yükseldi 18 12lere çıkıyodu. 5 gün hastanede yattım ben hastanedeyken eşim rahatsızlandı bağırsak ameliyatına aldılar direk benim tansiyonlarım daha da çıktı doktorum bırakmıyodu sonrasında iyi bir kardiyoloğa git hemen deyip bıraktı. Eşim yoğun bakımda kaldı 5 gün uyanmadı ameliyat esnasında nefesi durmuş sürekli ağlıyodum doğum yapalı daha 1 hafta olmuştu tansiyonum da hep yüksekti. Şimdi de travma mı kaldı nedir bi yerim ağrısa ölcem zannediyorum midem ağrısa kalp krizi geçireceğim diyorum oğlum çok hasta oldu lenf bezleri şişti boynunda kanser diyorum. Bunları düşünmekten midir nedir beynim sanki saatlerce düğünde kalmışım gibi sürekli uğulduyo. Rüyada gibi hissediyorum kendimi. Hiçbir şeyden zevk almıyorum annem iki hafta sonra gidecek kafayı yerim kesin o gidince. Bide annemden sonra eşim tekrar ameliyat olacak çocuklarla evde tek başıma napıcam bilmiyorum her şeyden çok korkuyorum var mı benim gibi olan ?