Az çok uyandığı saatleri biliyorum kamerasından takip ederim 20-00-20:30 gibi uyur
hareketlenmeye başladığı zaman (23:00) emziriyorum odasından hiç çıkarmam konuşmam , ben uykuya geçtiğim zamanda mızırdanıyor sesine kalkıyorum
8den 11 e kadar hiç destek istemeden mi uyuyor peki ?
Benim ki 11 e kadar sürekli yanında yoksam ağlıyor destekleyip uyutuyorum (2-3 kez en az oluyor)