Allah’ım bu 1 yaştan sonra sürekli ağlama krizine giriyor öyle böyle değil uyumama, sürekli mızmızlık halı tek başına hiç vakit geçirmiyor ben mutfaktayken sürekli paçamda ağlayarak yıkıyor ortalığı. Oturup oyun oynasam kucağıma gelip ağlıyor mizmizlaniyor ne istiyor anlamıyorum.. deliricem kafayı yicem gece 2 de uyuyor 4 de kalkıyor 3 saat uyumuyor sabah 7 de tekrar uyutuyorum 10 da kalkıyor. Toplasan 5 saat bölük bölük uyuyor. Doktora gittim uyku damlası önerdi ama almadım kullanma taraftarı kesinlikle değilim. Sizin de bebisler böyle mi yoksa benim çocuğumda mi bı sıkıntı var. 12 ay 17 gunluk. Artık uykusuzluktan mahvolmuş durumdayım