esmermomm ya ben üç gün kuralı vs dikkat etmedim açıkcası.linç gelsin benim tercihim.5.5 aylıkken ev yoğurduna başladım azar azar.hala az yer.yarım çay bardağı falan en fazla.onun haricinde ilk hafta havuç,patates haşlayıp verdim ayrı ayrı tadına baktı bıraktı.mux,elma,armut verdim ama iki tatlı kaşığı vs yemiştir.muzu meyve filesine koyup eline veriyorum.şu sn 6 ay 7 günlük.sabah yumurta sarısı, yoğurt,ceviz ve bebe bisküvisini karıştırıp verdim.ama çok değil az yiyor.ve mutlaka sumiçirdim.öğlen de elma, armut püresi yapıp vercem.yarın sabah avakado,labnr karıştırıp vercem.iki hafta sonra da çorbalara başlıcam.katı gıda verirken mutlaka bağırsaklar aiyi gelen meyve sebze de verin ki kabız olmasın.armut elma çok iyi geliyor kabızlığa mesela.muz verdiği. Zaman mutlaka bol bol su veririm .7.ayda d apütürlü vermeye başlıcam.az az gidersek kabız olmaz bence ya.tarhana vs yapıp içircem.bol bol su.hafatda bir lere kayısı püresi vs derken daha kolay atlatılır