Ardenaden sabah 10 da deneme veya branş denemeleriyle başlayıp 12 de 1 saat mola veriyordum akşam 5 e kadar mola vere vere günlük iki veya üç ders olacak şekilde her dersten bir saat çalıştım konuları iki ayda bitirip sürekli tekrar ve sadece soru çözümüne ağırlık verdim benim şansım çocuğuma bakicak biri vardı. Diğer arkadaşlar ise çocuk uyudugunda basliyordu denemeyi gece çözüyor çocuğun durduğu her anda soru cozuyordu daha çok sayısal çalışıyordu gün içinde sozelde dikkat lazım diye. Arkadaş da lisanstan 88 almıştı diğeri onlisanstan 89 almıştı