Zsnbr Günlerdir bilgilendirmeleri okumak için giriyorum ama çalışma var ekranı karşıma çıkıyor herkeste öyle mi acaba
Zsnbr [silindi] aaa öyle mi bende şaşırdım neden sürekli çalışma var diye. Desenize benm emekliye ayrılma vaktim gelmiş 😂😂