biz Kocaeli’nde yaşıyorduk 2 ay önce Ankara’ya taşındık orda kimsemiz yoktu akrabalarımız hep burda geldikten sonra 2 haftadır kekelemeye başladı bir çok oluyor bir azalıyor genelde birşey anlatmaya çalıştığında çok oluyor soru cevap olunca pek olmuyor başına gelen vwr mi bu arada bende kekemeyim ama benimki bir kazadan kaynaklı oldu kendiliğinden geçen oldu mu ilk başta nasil kalıcı veya geçici olduğunu anlayabilir miyiz gerçekten çok üzülüyorum benim yasadigim zorlukları onun yaşamasını sitemiyorum rabbim çocuklarımızı korusun.cocugunda olan varsa geçen oldu mu