berenduruu 4 aylık kızımda kalça gelişim geriliği var dedi devlet hastanesindeki doktor bandaj önerdi 3 gün oldu takıyorum Ama içim rahat değil başka doktora göstermek istiyorum Bildiğiniz iyi bir doktor dediğiniz biri varsa lütfen yazar mısınız ?
busra1819 berenduruu biz 3 hafta bandaj kullandık bandajı kullanmanızı öneririm alt değiştirme dışında asla çıkarmayın ben bebeğimi haftada bir yıkıyordum üstündeki kıyafetleri bile çıkarmıyordum çok şükür röntgende kalça yerinde göründü faydasını görürsünüz başka doktorda bandaj önerecek veya direk ortez taktıracak çift bezle geçer diyenler olacak her çift bez kullanan da fayda etmiyor bilginiz olsun.
kaleilhan berenduruu ben de bugün götürdüm bebeğimi üç aylık sol bacak oturmamış dedi tam olarak kalça çıkığı yok ama yine de palvik verelim dedi bugün taktılar Ankara etlike gitmiştim tokatta güvendiğim çok iyi bi doktora da sonuçları atttım o da palvik dursun bir ay sonra büyük ihtimal geçer dediler inşAllah bir ay sonra tekrar gidicez ama tabi kullanıma dikkat edilmeli hiç çıkarılmamamlı geçmiş olsun içiniz ferah olsun geçer inşallah umudumuzu kaybetmeyin ve bence bez değil bant kullanmak mantıklı
berenduruu fpnar O kadar panikledim ki doktorun odasından sormadan çıktım ama 50 üstü bişeydi sanırım
fpnar berenduruu anladım bizim de sağ kalça 58 diğeri 63 çift bez önermişti doktor yarın kontrol var 1 ay oldu çok stresliyim inşallah düzelmiştr siz yeni mi çektirdiniz
berenduruu fpnar çift bez kullandım ama yok faydasını görmedim inşallah sizin bebek faydasını görür Hangi doktora gidiyorsunuz siz ?
berenduruu busra1819 bana da günde bir saat çıkarım dendi sadece. 1 saat çıkarıyorum alt değiştirme falan hep abndajla yapıyorum İnşallah bizimkilerde bir an önce. Oturur İçime su serptiniz Allah razı olsun 🙏
busra1819 berenduruu alt değiştirirken açıyordum işte günde toplam 1 saat bile açık kalmadı o kadar söyleyim çocuğu hala tuvalete oturur pozisyonda tutuyorum bandaj çıkmasına rağmen bandajı çıkarttığunızda bakın iki ayağıda düz basıyorsa oturmuştur kalça yerine ben sürekli kontrol ediyordum
berenduruu fpnar Çok şükür darısı bize inşallah yarın bi Prof var ona da gösterecem bakalım içim rahat etsin
berenduruu busra1819 Bende o zaman çıkarmiyim bi saat bile yeterki iyi olsun kızım Bakalım yarın Prof görecek inşallah düzelir.
berenduruu kaleilhan Bende etlik şehir hastanesine gidiyorum 1 ay önce çift bez dedi işe yaramadı 6 gün önce kontrole gittim palvik bandaj verdi 23 saat takılı kalacak 1 saat çıkar dedi bu gün çıkarmadım banada kalça gelişim geriliği dedi düzeltebiliyor kendiliğinden dedi. Ama yinede içim rahat değil. Başka doktora göstermekte fayda var
kaleilhan berenduruu bence götürmeyin sonuçta sadece bir bandaj evet biraz zorlayıcı oluyor ama bi iğne değil ilaç değil ve faydası da var ama tabi yine kensiniz bilirsiniz 😊