3 aylık kızım dopduğu günden beri 9:30 da derin uykuya giriyordu. Bu hafta uyumamak için direndi ağladı hiçbir şekilde uyumadı zorlamadık uyumadığında ama bu sefer de çok huysuz oldu ancak 11:30-12:00 de sakinleşip uyutabiliyoruz. Bu sizce bir atak mı değil mi