Sosyal medyada paylaşılan bebekler için öğün tabaklarını gördükçe kendi bebeğim için üzülüyorum… 10 aylık ve bırakın öğün hazırlamayı 2 kaşık yoğurt yese mutlu oluyorum. Anne sütüyle besleniyor ve ben işe başlayacağım ne yapacağımı bilmiyorum. Biberonda almıyor işe gittiğimde sütümü sağıp bırakayım desem. Ne yapmam gerekiyor, iştahının açılması için vitamin vs var mıdır? Kontrole gittiğimizde doktora da soracağım ama bizim gibi olan anneler varsa desteğinizi bekliyorum arkadaşlarım🥺
Bu arada doktorumuz kilosu için normal demişti. Ortalamanın 250-300 gr altında ama bu problem değil demişti.