Ftmabilalxx Herkese selam , ben bi hamur yoğurma makinası almak istiyorum . Hem hoş dursun hemde kullanışlı olsun istiyorum . Bi önerisi olan var mı , kullanıp memnun kaldığınız ürünler var mı ?
NmalkoC Ftmabilalxx karaca multichef standmikser modelini kullanıyorum 5 yıl olucak hemen hemen hergün çalıştırıyorum hem şık hemde hiçprpblem yaşamadım