aleksandralarossa benim fikrim gerek var, bizim bebek 2 olacak araba kullanıyoruz hala, günübirlik bursa ya gittik geçenlerde bize şarttı zaten. Arkadaşımızın çocuğu 4 yaşında her yorulduğunda baston bebek arabaları vardı ona oturdu, öğlen onda uyudu.