Kızlar 2 günlük oldu bebeğim ama cıkamadık hastaneden enfeksiyon cıktı yeni doğan yoğun bakıma aldılar aslında çok yüksek değil üstelik düşüşte var dün 1.24 tü mesela bugün 1 e düşmüş ama yinede yatıs verdiler 7 gün antibiyotik uygulanacakmıs basına gelen var mı sütüm kesilecek üzüntüden😪