Merhaba arkadaşlar 26 aylık kızım var sadece gece mama içiyor gece beslenmesini bıraktıramadım uykusundan uyandığında ne yaptıysam bıraktıramadım avutulmuyor asla suda versem istemiyor illa mama mama diye yıkıyor ortalığı gündüzleride geceleride hep konuşup anlatıyorum artık bebekler içer içinde böcekler var diyorum tamam diyor ama gece oldu mu uyandımı ne desem fayda etmiyor sizler nasıl kestiniz yardımcı olurmusunuz lütfen