nhladg 1 ay oldu sezaryen ile doğum yaptım sezaryen sonrası ağrılarınız oluyor mu yada tam olarak ne zaman iyileşiyoruz benim sürekli olmasada ara sıra ağrım oluyor yatarken eğilirken vb. Sizlerin durum nasıl
kubrasahii nhladg 6 aya kadar ara ara oldu ağrılarım 6 aydan sonra geciyor daha çok yeni 1 ay olmuş kız dur😂😂