Kızlar bir sorum olacak. Emzirme dönemi gayet iyi yememe rağmen 7-8 kilo civarı kilo verdim istemsizce ama tabi bu durumdan da çok memnunum fazla kilolarım gitti. Sorum şu böyle bir şey yaşayıpta emzirme dönemi bittikten sonra aynı yeme düzeniyle kilo alan var mı? Şuan da aburcubur da dahil yememe rağmen yavaşta olsa kilo veriyorum. Acaba emzirme bitince alır mıyım geri ?