İyi geceler kızlar iki bebeğimde de bu durum var ve anlamadım haftalardır geçmiyor arada öksürük oluyor azalıyor geçiyor gibi ama burun akıntısı asla geçmiyor haftalar oldu.oglum kreşe gdiiyor de olur SF ile aç diyor sürekli ama sürekli yapıyorum 5dk sonra akıyor ama ne alma.. yani silmekten yara oldu burunları onlar da biz de yorulduk.arada kreşe göndermiyorum ama yine fayda etmiyor .Allah rızası için kesin çözümü olan varsa yazsın.daha önceki postlar a da doğru düzgün cevap gelmemiş lütfen bir çare olun çok dua ederim