zeynoyuc Sezeryan doğum yaptım. 35 gün az az kanamam oldu. 6 gün hiç olmadı. Sonra tekrardan 15 gün süren ama az az lekelenme tarzında kanamam oldu. Yine 5-6 gün olmadı. Sonra yine başladı. Normal bir durum mu? Başına gelen var mı?
0645 Ya bende doğum yapalı 70gün oldu ara ara kanamalarım oluyor 40 günden fazla sürmüştü kanamam sonra geçti bikaç gün sürdü tam şimdi gitti derken bugün bir daha kanama yaşadım