1.yaş için Şahsen gerek duymadım. Çoçuk hatırlamıyor zaten. Ama oğlum 4 yaşına girdi. Evin yanında bir Cafe var önümüzdeki hafta içi belli olcak. Sırf sınıf arkadaşlarını çağırmaya heves etti 15 kişi 😁😁ondan dışarıda yapmak istiyorum. Süslemesini kendimiz yapacaz olursa eğer.