Merhaba beş gün önce doğum yaptım ve kızımda damak yarığı tespit edildi. Şu an için sağıp veriyorum emzirirken canı acıyor sanırım meme reddi yaşamadım ama saniyeler içinde içmek istemesine rağmen ağlıyor damak yarığı olup bebeğini emziren var mı? Benim için çok önemli cevaplarsanız çok memnun olurum.