Arkadaşlar kızım 10 aylık .alt dişlerini çıkardı.dojtora götürdüm herşey normal öncelikle.bu kaç gündür kızım gece olunca çığlık halinde ağlıyor bağırıyor uykusu olduğu halde uyumak istiyor ama uyuyamıyor .bana yapışıyor uyut diye uyutuyorum ağlamaya başlıyor çığlık çığlığa uyuduktan sonra gece 12 olunca 10 dk bir agliyarak dönüyor gözleri kapalı kalkıp ağlıyor . sakinleştirmeye çalıştığım halde daha kötü şekilde bağırıyor.uyandirmak istiyorum uyanincada bağırıyor .canımı aciyor diyicem değil ağrı kesici tedagil veriyorum belki diştir diye ama fayda yok.bu devam ediyor takı sabah olana kadar inleyip duruyor evi.sabah saati gelince sanki birşey yokmuş gibi uyanıyor etrafa gülücükler saçıyor.sabah ve öğle uykusunda bu ağlama krizi yok .sadece geceleri ve gece 12 olunca başlıyor çığlıklar dönmeler .ne yapicam bilmiyorum elim kolum bağlı.doktor bile birşey yok normal dedi .ama kızım sanki gece birşey oluyor gibi davranıyor sabah oluncada birşey yokmuş gibi .karanlık çökünce böyle.son çare hocaya goturecem artık birşey mi var korkmaya başladım.sizin çocuklarda varmı ne olur yardım edin bana