Bundan 1.5-2 sene önce kanal tedavisi yaptırdım en üst en arka kök dişime ve yirmilik dişim çıktı bayada büyüdü normal diş kadar geçenlerde yine bi kanal tedavili Olan dişim ağrıdı 10 gün felan oluyor sonra 2-3 güne kendiliğinden geçti dünden beri yine ağrı yapıyor kanalımında dolgusu düşmüştü çok az bir yeri yeni yaptırdığımda o düştü diyede gitmemiştim tekrardan dişçiye gitmektende çok korkuyorum neden olabilir bu ağrı acaba?