instamomdegil 27 günlük kızım, sürekli memede kalmak istiyor. Sürekli emmek istiyor. Memeden alınca da ağlıyor. Sakinleşmiyor. Gündüzleri böyle değil, belli bi saatten sonra başlıyor. Ne yapacağımı bilemiyorum ? Çok üzülüyorum o ağladıkça.
hyryaytn instamomdegil şu an bende aynı sekildeyim. 39 günlük oğlum belli bir saatte başlıyor 4 5 saattir 5 10 dakikaya bir emmek istiyor gazı yok altı temiz karnı tok anlayamadım yazan olursa diye bende burda bekleyeyim.
Lavinia_- instamomdegil emzik kullanmaya başlayın bence benim de bebeğim 41 günlük doğduğu gibi ağzına emzik verdim çok şükür meme reddi yaşamadım iyi ki de vermişim bebeğim memede kalmak istediği zaman emzik veriyorum hem gazını da rahat çıkarıyor uykuyada çabuk geçiyor . Bu arada bebeğiniz hangi saatlerde ağlayama başlıyor
burcumelike instamomdegil canım benim kızım da böyleydi. Ben şuan düşünüyorum. Çocuk acaba doymuyor muydu diye. Ben doktoruma sormuştum. 15 dk bir meme 15 dk bir meme ondan sonra seni emzik gibi kullanıyor demişti. Emzik al dedi çok bilmiş kocam maymunu emzik kullandırmadı. Dişleri çarpık olurmuş kızım 19 aylık dişleri altta çarpık. Emzik kullanmadım. Çocuk sürekli bana bağımlı ve emmek istiyor. Benim kuzenlerim emzikleri taktılar çocukları eme eme uyudu. Ama ben sürekli meme de iken emzirdim yeri geldi öyle uyudum. Ve bir gün bayılmışım ki çocuk yataktan da düştü. Ağzı burnu kanadı. Keşke emzik kullansaydım. Doktoruna danış canım o ne diyorsa onu yap. Benim başıma gelenler bunlar. Yeri gelir ne yemek yiyebilirsin ne lavaboya gidebilirsin ne de uyuyabilirsin. Sürekli uyanıp emmek ister. Gece üçte uyandı mesela emdi emdi bir o meme bir bu meme ben uyku uyuyamadım. Herşeyin fazlası zarar
instamomdegil Lavinia_- emzik veriyorum, bazen kabul ediyor emziği, bazen meme olmadığını anlayınca atıyor. Aç mı diye düşünüyorum , bilemedim.
Lavinia_- hyryaytn hayır benimki hala arada öyle kusucak gibi hareketler yapıyor ama sonunda tutuyor alışmasını bekliyorum zamanla iyice alışır diye düşünüyorum
Lavinia_- hyryaytn birde ben emziği ağzına koyup yanaklarını işaret parmağım ve baş parmağımla hafif sıkarak uyarı veriyorum öyle de tutuyor
instamomdegil burcumelike benim eşim de memeye alıştırdığımı düşünüyor, ben emzirmek istiyormuşum sürekli, öyle diyor. Çocuğu ağlatıp alıştıracakmışım…
instamomdegil Lavinia_- kolik olunca akşamları ya da belli saatte mi başlıyorlar acaba , bir araştırayım bakalım. Teşekkür ederim i. Cuma doktor kontrolümüz var. Bir de çocuğumda uzamış sarılık var. Sanki kızıma bakamayormuşum gibi hissediyorum :(
Lavinia_- instamomdegil evet canım akşam saatine doğru başlarlar ve etini sıkarmışız gibi ağlarlar canım inşallah
Lavinia_- instamomdegil eminim ki kızınıza harika bir annelik yapıyosunuzdur bende taze anneyim ve bazen sizin gibi hissediyorum çok normal üzmeyin kendinizi 🤍