atsmms herkes vicco önermiş bir benim viccoda yüzüm gülmedi heralde 2 yaşındayken bot aldım su geçirmez çünkü kar memleketinde yaşıyoruz çocuk karda oynadı bir geldi ayaklar su incelediler para iadesi sandalet aldım mantar taban ilk 1 haftada tabanı parçalandı ki çocuk 2 yaşındaydı yani ne kadar yürüyebilir beni haklı buldular ama 20 iş günü mü ne inceleme süresi vardı araya bayram tatili bilmem ne girdi biz o yaz sandaleti göremedik başka sandaletle değiştirdim değişim hakkı verdiler çünkü bir büyük aldım ertesi sene giysin bari diye farklı model onun önü komple gitti ama bir sene önce aldığım için onda bişey yapamadılar ben de tövbe ettim bir daha almaya süperfit çok iyidir kaloriferli deriz eşimle hatta biz igor topo ski kullandım içi tüylü çok iyi dereye giriyor oğlum orman okuluna gidiyor çünkü 0 ıslaklık skechers kış ayakkabısı kullanmadım ama her sene bir spor ayakkabı bir sandalet alıyorum ordan çocuğa hiç pişman etmedi kaldı ki kendimize de çok ayakkabı alıyoruz skechersdan sorun yaşamadık