Humus canım bizde 25 günlüğüz bende emziğe alıştırmaya çalışıyorum ilk zamanlar hiç almıyoki öğürüyodu ben mememde emzirirken tam çektiğinde emziği veriyodum meme zannedip alıyodu 5 dk alıp atıyodu oyle oyle oyle şimdi almaya başladı sabret biraz sende yavaş yavaş alıştır zaten alsalar bile ağızlarında tutamıyolar daha :) süreklie elinle desteklemen gerekiyo düşünce kıyamet :) bizimkide bazen iki memeği emdikten sonra hala ağlayıp arayışa geçiyo ama bence o sütten değil çünkü ben o emmediğinde sıkıyorum göğsümü süt geliyomu diye geliyo yanı tam anlamıyla istediği gibi rahat emmiypmu acaba bazen huzursuz emiyolar sürekli bırakıp bırakıp alıyolar ozamab doyum cermiyo sanırım.