Ya grip oldum kendime gelemiyorum hicbirsey yapasim yok, ama evi … Götürüyor gibi geliyor niye böyle ya bazı kadınlar hiç takmaz ne güzel vallahi kötülük için demiyorum keşke bende takmasam ev kacmiyorki ama ben aman Allahım 4 gün önce silmiştim ve hemen hasta oldum ama şuan sanki çöp evde yaşıyorum benim gibi olan varmı ya halbuki ev o kadar pis değil 😬😬